tirsdag 12. januar 2010

Lengre og lyse dager har det blitt

og minus grader har bedret seg, nå går det an å være lengre ute og nyte turene med hund.jan -10022

 

 

 

 

 

 

 

 

jan -10017

 

       Dette er bare helt topp!      jan -10019                                                   

jan -10021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----ut en gang til ….ellers var det mange dyrespor å lukte på, mest rådyr.

Jeg skal kjøpe meg truger, så kan vi komme frem på jordet og lengre inn i skogen hvor vi kan  ha det litt gøy og ikke skal ta hensyn til biler og andre folk og fe.

Vi må nyte denne fine vinteren meg HVIT snø og sol.

Ønsker dere fine dager med hund-ene.

8 kommentarer:

  1. Så gøy å se Chicko på tur igjen og å kose seg sånn i snøen. Dette må jo væe gøy for dere også, Inger.

    Ja, jeg merker også at dagene har blitt litt lenger. Men ikke mye. Det er fortsatt nesten mørkt når jeg kommer hjem fra jobb.

    Ha en fin uke i Andebu!

    SvarSlett
  2. Så rart, Inger. Bloggen din har ikke blitt oppdatert på blogglistene våre. Er det bare meg som skjønte at du hadde skrevet her etter du skrev det på Facebook?

    SvarSlett
  3. Nina: det var rart, har ikke vært klar over det selv, vil prøve å legge det inn på nytt å se om det hjelper.
    Ja det er veldig godt Chicko kan være med å ordentlige ture, har ikke vært på noen lang tur i dag og i morgen skal han få sin siste svømmetur hos Lisa på rehab.

    SvarSlett
  4. nei det kommer ikke opp, men går man inn på bloggen min, da kommer dette innleget, håper ikke det gjentar seg.
    Ikke har jeg forandret på noen innstillinger heller.

    SvarSlett
  5. Så herlig å se Chicko i full fart ute i snø'n. Det er nok deilig for han det nå...etter alt han har vært i gjennom...ja, du, også. Mange flotte bilder av en lykkelig lapphund!!

    SvarSlett
  6. Jeg oppdaga det nye innlegget via Facebook, merkelig at ikke oppdateringene viser seg.
    Truger er en kjempesmart ting, det kommer vi til å kjøpe oss også :o)
    Moro å se den glade Chicko i fri utfoldelse i snøen!

    SvarSlett
  7. Så, der var dere Inger:o) Jeg fikk også et "hint" om oppdatering via FB.

    Det må være helt fanstastisk for dere å se at Chicko er sitt gamle jeg i snøen, etter alt dere har vært gjennom Inger. Jeg unner dere det så innmari!!!

    Som du vet, så er jeg en ny og glødende engasjert trugegåer. Det kjøpet tror jeg ikke du kommer til å angre på (og når du har gått på truger et par ganger på samme sted, så kan du gå på bena der, og Chicko har en fin sti å løpe på:o)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett